1716561293513

سپاس از حضور گرم شما در آبادی ما

به شما اطمینان میدهیم که تمام توانمان را به کار گذاشته ایم تا یک تجربه یکتا و لذت بخش را برای شما ایجاد کنیم. امیدواریم با محتواها و خدمات متنوعی که در این آبادی فراهم کرده ایم هر لحظه حضورتان لذت بخش باشد . به ادوبی آباد ، دنیایی از اطلاعات مفید و تجارب جذاب که تجسم ایده ها را رقم میزند خوش آمدید. خوشبختانه شما در ادوبی آباد به یک مقصد خاص رسیدهاید! در این آبادی ، هنرجویان، هنرمندان طراحان،عکاسان و تدوینگران حتی کسب و کارها را به دنیایی ازمحتوای مورد نیاز و آموزشهای مبتنی بر ویدیو و مقالات علمی در زمینه های گرافیک کامپیوتری، هنرهای دیجیتال ، سه بعدی و… دعوت میکنیم. همه چیز برای شما آماده شده! محتوای آبادی ما ، از دنیای سه بعدی گرفته تا موشن گرافیک ، تصویرسازی ، جلوه های ویژه ، ابزارهای طراحی متنوع ادوبی آباد، شامل پروژه های آماده ویدیویی و ویدیوخام تصاویر استوک ،کتابخانه ایکون و پی ان جی، موزیک، و پلاگین و … هدف ما به عنوان یک گروه مستقل که هیچ وابستگی به سازمان یا نهادی نداریم ارائه محتوای خالقانه برای شماست ، این محتواهای جذاب و بروز در اختیار شما قرار دارند تا در خلق پروژه های خود به بهترین شکل ممکن بدرخشید.

تمام اصول و رویه های ادوبی آباد با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران هماهنگ شده است و کاربران موظف به رعایت این قوانین رسمی کشور میباشند.
در صورت ایجاد تغییرات در قوانین، رویه ها یا خدمات ادوبی آباد، این تغییرات در همین صفحه منتشر  و به روزرسانی خواهند شد. با ادامه استفاده از سایت، شما توافق میکنید که هر تغییری در قوانین را پذیرفته اید.
تمام محتوا ادوبی آباد، محتوای قابل دانلود، داده ها و هر محتوای دیگری که توسط سایت ما ارائه، به عنوان مالکیت فردی ادوبی آباد در نظر گرفته میشود و حق استفاده و نشر آن به عهده ما می باشد.
همچنین علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار ادوبی اباد قرار دارند و هر گونه استفاده غیرقانونی از آنها پیگردقانونی دارد.

کاربران تنها مجاز به استفاده از فایلهایی هستند که دانلود کرده اند و هیچ گونه استفاده تجاری از محتواها و اطلاعات سایت مجاز نمیباشد. استفاده از روش های جمع آوری داده و ابزارهای استخراج نیز برای کاربران ممنوع است.

 تمام حقوق محتوای ایجاد شده به منظور معرفی محصولات در وبسایت ، از جمله متن ها،عکس ها ، به صراحت محفوظ است.

از رعایت شما از قوانین و مقررات ادوبی آباد سپاسگزاریم.

تیم ادوبی آباد به اطلاعات خصوصی افرادی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند  تیم ادوبی آباد بهترین تلاش خود را جهت حفظ حریم شخصی شما انجام داده و با استفاده از فناوری های مناسب، تجربه استفاده شما را هر چه ایمن تر و محرمانه تر می کنیم.

ما تلاش میکنیم سایت خود را در برابر حمالت امنیتی محافظت کرده و از ورود غیرمجاز جلوگیری کنیم. البته توجه داشته باشید که هیچ سیستم امنیتی %100 مطمئن نیست وما در حد توان خود از اطلاعاتی که در اختیارمان است محافظت می کنیم.
در زمینه اطلاعات کاربری، تنها اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام از شما درخواست میشود و از این اطلاعات بادقت محافظت میشود. ما هیچگونه اطلاعاتی را به شخص یا سازمانی منتقل نمیکنیم و به حریم شخصی شما را احترام میگذاریم.

عضویت در وبسایت ادوبی آباد به صورت کاملا رایگان میباشد.
برای دسترسی به امکانات بیشتر و دانلود محتواهای ویژه، میتوانید اشتراک تهیه کنید.
توصیه میشود اطلاعات حساب کاربری و رمز عبور خود را محفوظ نگه دارید و به عنوان کاربر مسئولیت امنیت حساب خود را به عهده داشته باشید.
ارتباط 24 ساعته با تیم ادوبی آباد از طریق فرم ارتباط با ما و تماس با ما در وبسایت و فضای مجازی میسر می باشد.
به ما بپیوندید تا در جریان آخرین اخبار و محتواهای منحصر به فرد باشید.

لطفاً توجه داشته باشید که هزینه ی خرید اشتراک پس از ثبت، قابل بازگشت نمیباشد.
تنها در شرایط خاص مثل توقف فعالیت های سایت در طول اشتراک، امکان بازگشت هزینه وجود دارد.
تذکر: بازگشت پرداخت به هر دلیل ، تغییر نظر، خرید اشتباه یا عدم مهارت لازم برای استفاده از محصول، معذور می باشیم.

تیم ادوبی آباد تضمین میکند که محصولات با بهترین کیفیت و مهارت به شما ارائه شوند.

هر ایراد اعلام شده توسط مشتری، توسط تیم ما دقیقاً بررسی و کنترل میشود. در صورت تایید هر گونه نقص، تدابیر لازم برای برطرف کردن آن به سرعت انجام میشود.

ما باور داریم که محصولات با کیفیت قابل قبول و کاملا مطابق با توضیحات سایت به دست شما میرسند.

اگر در استفاده از محصول به مشکل برخوردید یا به دانش خاصی نیاز دارید، تیم پشتیبانی ما در اختیار شماست تا مشکلات فنی فایل ها یا مسائل مرتبط با خرید شما را حل کند.

لطفاً به یاد داشته باشید که مسئولیت آموزش و استفاده از محصول با شماست، و در این زمینه ادوبی آباد پشتیبانی فراهم نمیکند اما می توانید با تهیه آموزش های لازم در صفحه آموزش ها نسبت به یادگیری اقدام کنید.

ما در سایت ادوبی آباد به ارتباط با کاربران اهمیت میدهیم. دیدگاه ها و بازخوردهای شما برای ما ارزشمندند. برای ارتباط سریع و مستقیم با تیم ما از فرم تماس با ما استفاده کنید. همچنین می توانید دیدگاه ها و پیشنهادات شما را در قسمت نظرات محصوالت ویا در شبکه های مجازی بیان کنید.
تذکر : از نشر هرگونه دیدگاه که خلاف رعایت شئونات اخلاقی و عدم ارتباط با موضوع سایت می باشد خودداری نمایید ، این موارد توسط تیم رصد و پایش می گردند و در مقابل از نظرات و دیدگاه های سازنده مخاطبین عزیز استقبال می گردد.

سیاست قیمت گذاری در ادوبی آباد، مبتنی بر احترام به مشتریان و اصول مشتری مداری است. قیمتهای اشتراک با رعایت انصاف و با توجه به قیمت های رقابتی بازار تعیین شده اند. حق تغییر قیمت اشتراک ها برای تیم ادوبی محفوظ می باشد.
ما در ادوبی آباد به رعایت اصول شرعی و اخالقی در تمامی فعالیت های خود ملتزم هستیم. احترام به اخلاقیات و اصول اخلاقی یکی از اولویت های ماست و در تمامی اقدامات و خدمات ارائه شده توسط ما این اصول به دقت رعایت میشوند.

ادوبی آباد هیچ مسئولیتی در قبال هزینه هایی که توسط موسسات مالی ، خدمات مالی آنلاین و متخلفین اعمال میشود، بر عهده نمیگیرد. مبلغ قابل پرداخت شما در سایت ادوبی آباد ، مطابق با فاکتور نهایی خرید شما مشخص میشود.

تمامی فعالیت های ادوبی آباد توسط دفتر مرکزی کنترل و پردازش می گردد و هرگونه ادعا در خصوص نمایندگی فروش یا خدمات پس از فروش کذب و جعلی می باشد.

در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا نقض قوانین لطفا به ما اطلاع دهید.